اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

جملک عاشقانه jomlak asheghane

اس ام اس جملات خاص



جملک عاشقانه
jomlak asheghane



چقدر خوشحال بود شیطان وقتی که سیب را چیدم
گمان کرد فریب داده است مرا !!
ولی نمیدانست
تو پرسیده ای :که مرا دوست داری یا ماندن در بهشت!!

  

جملک عاشقانه
jomlak asheghane



دیگر هیچ مزه ای دلچسب نخواهد بود!!
من تمام حس چشاییم را
برروی لبانت جا گذاشته ام


جملک عاشقانه
jomlak asheghane



گفتم:دوسم داری؟
گفت:هنوز بچه ای برو بزرگ شو!
رفتم بزرگ شدم انقدر که یادم رفت که دوستش دارم…!


جملک عاشقانه
jomlak asheghane



لاف میزدم که فراموشت خواهم کرد!!
کجایی که ببینی  توبه ی من از گرگ ها هم مرگ تر است!!


جملک عاشقانه
jomlak asheghane



صحبت از”دیروز ، امروز ، فردا”نیست.
صحبت از توست ،تو یعنی”همیشه”


جملک عاشقانه
jomlak asheghane



برای من همین از تو گفتن زندگست!!


جملک عاشقانه
jomlak asheghane



چشمانت همانند قهوه است!
تلخ ام اعتیاد آور…!


جملک عاشقانه
jomlak asheghane



تمام خستگی هایت را یکجا میخرم!
تو فقط قول بنده صدای خنده هایت را به کسی نفروشی


جملک عاشقانه
jomlak asheghane



فاصله بین ذهن و دل ، عقل و عشق ، منطق و زندگی
عظیمترین فاصله هاست!!


جملک عاشقانه
jomlak asheghane



ارزشمندترین مکان هایی که میتوان در دنیا حضور داشت :
در فکر کسی در قلب کسی و در دعای کسی


جملک عاشقانه
jomlak asheghane

نظرات 7 + ارسال نظر
لاله چهارشنبه 28 خرداد 1393 ساعت 19:04

samira چهارشنبه 28 خرداد 1393 ساعت 00:54

asa سه‌شنبه 6 خرداد 1393 ساعت 22:36

hamdam سه‌شنبه 6 خرداد 1393 ساعت 07:38

ی روزی از زندگی خسته بودم
به زرق عشق دلشکسته بودم

reyhan پنج‌شنبه 1 خرداد 1393 ساعت 13:04

age gofti mn kiam? سه‌شنبه 30 اردیبهشت 1393 ساعت 12:54

ندیدم لایق تر از تو همدمی....

mahdiyeh دوشنبه 29 اردیبهشت 1393 ساعت 14:49

چرا قدیمی؟

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد