اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس لاو sms دو ست داشتن

اس ام اس دوست داشتن



اس ام اس لاو
sms
دو ست داشتن

مگه من به تو اجازه دادم که بازم رفتی اون بالا ، هان ؟
 بیا پایین ، زود باش ، آخه تو فقط ماه منی

  

اس ام اس لاو
sms دو ست داشتن



خداوند بی نهایت است ، اما به قدر نیاز تو فرود می آید
 به قدر آرزوی تو گسترده می شود و به قدر ایمان تو کارگشا است


اس ام اس لاو
sms دو ست داشتن


شاه نشین چشم من تکیه گه خیال توست
 گرچه که دورم از تو منولی دلم به یاد توست


اس ام اس لاو
sms دو ست داشتن


پنج تا از بزرگترین کلمات : من نمیخوام از دستت بدم
 چهار تا از دوست داشتنی ترین کلمات : تو برام مهم هستی
سه تا کلمه شیرین : تو رو تحسین می کنم
 دو تا کلمه شگفت انگیز : دلتنگت هستم ، یک کلمه که از همه مهمتره : تو


اس ام اس لاو
sms دو ست داشتن


من به اندازه چشمان تو غمگین ماندم و به اندازه هر برق نگاهت نگران
 تو به اندازه تنهایی من شاد بمان


اس ام اس لاو
sms دو ست داشتن


سر ارادت ما و آستان حضرت دوست
 که هرچه بر سر ما می رود ارادت اوست ، نظیر دوست ندیدم اگرچه از مه و مهر
 نهادم آیینه ها در مقابل رخ دوست


اس ام اس لاو
sms دو ست داشتن


تو مگه باده فروشی که همه مست تو اند
 تو مگه ساغر عشقی که همه معشوق تو اند ، منشین با همگان ای گل زیبای دلم
 که به ظاهر همه مشتاق و خریدار تو اند .


اس ام اس لاو
sms دو ست داشتن


در رفاقت با وفا بودن شرط مردانگیست
 ورنه با یک استخوان صد سگ رفیقت میشوند


اس ام اس لاو
sms دو ست داشتن


ما را ز خیال تو چه پروای شرابست
 خم گوهر خود گیر که خمخانه خرابست ، گر خمر بهشت است بریزید
 که بی دوست هر شربت عذبم که دهی عین عذابست


اس ام اس لاو
sms دو ست داشتن


بوسه یعنی لذت دلدادگی ، لذت از شب لذت از دیوانگی
 بوسه آغازی برای ما شدن ، لحظه ای با دلبری تنها شدن
 بوسه آتش می زند بر جسم و جان ، بوسه یعنی عشق من با من بمان


اس ام اس لاو
sms دو ست داشتن
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد