اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس هوای بارانی sms havaye baroni

اس ام اس رمانتیک



اس ام اس هوای بارانی
sms havaye baroni


بغضهای مرطوب مرا باور کن ، این باران نیست که میبارد
 صدای خسته ی قلب من است که از چشمان آسمان بیرون میریزد

  

اس ام اس هوای بارانی
sms havaye baroni


مثل باران چشمهایت دیدنی است
 شهر خاموش نگاهت دیدنی است
 زندگانی معنی لبخند توست ٬ خنده هایت بی نهایت دیدنی


اس ام اس هوای بارانی
sms havaye baroni


اگر میدونستی چقدر دوستت دارم
 برای اومدنت بارون رو بهانه نمیکردی
 رنگین کمان من


اس ام اس هوای بارانی
sms havaye baroni


در حسرت موجم ، باران کفافم نیست
 درمان درد من ، باران ِ نم نم نیست


اس ام اس هوای بارانی
sms havaye baroni


باران یا دوشِ آب
چه فرقی می‌کند؟
وقتی عاشقی
زیرِ هیچ‌کدام آواز نخوان


اس ام اس هوای بارانی
sms havaye baroni


کاش وقتی آسمان بارانی است
 چشم را با اشک باران تر کنیم
کاش وقتی که تنها میشویم
 لحظه ای را یاد یکدیگر کنیم


اس ام اس هوای بارانی
sms havaye baroni


میدانم که می مانی و از قلبم بیرون نمیروی
 پس لااقل باران را بهانه کن
دارد باران می آید


اس ام اس هوای بارانی
sms havaye baroni


شیشه پنجره را باران شست
از دل من اما ،
چه کسی نقش تو را خواهد شست؟


اس ام اس هوای بارانی
sms havaye baroni

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد