اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اسمس های غمگین عاشقانه sms ghamgin asheghane

اس ام اس غمگین



 اسمس های غمگین عاشقانه
 sms ghamgin asheghane


بزرگترین روانشناسان دنیایند ، دو چشمت
این قدر که امیدوارم می کنند به زندگی …

  

 اسمس های غمگین عاشقانه
 sms ghamgin asheghane


لبانت قند مصری ، گونه هایت سیب لبنان را
روایت می کند چشمانت آهوی خراسان را
من از هر جای دنیا که هستم عاشقت هستم
به مهرت بسته ام دل را ، به دستت داده ام جان را


 اسمس های غمگین عاشقانه
 sms ghamgin asheghane


به من شلیک کن
حتی اگر هم بر هدف نخورد
برایت خواهم مرد …


 اسمس های غمگین عاشقانه
 sms ghamgin asheghane


گوش تلفن کَر
” دوستت دارم “ را امشب
در گوش خودت خواهم گفت …


 اسمس های غمگین عاشقانه
 sms ghamgin asheghane


من آنقدر دیوانه ام
که وقتی دورم میزنی
باز نگران توام ،
سرت گیج نرود …


 اسمس های غمگین عاشقانه
 sms ghamgin asheghane


چیست از این همه خوبتر در آفاق کار
دوست به نزدیک دوست ، یار به نزدیک یار …

 اسمس های غمگین عاشقانه
 sms ghamgin asheghane


نوازشگر خوبی نبودی
سفید شده تار مویی که قسم خوردی با دنیا عوضش نمی کنی !


 اسمس های غمگین عاشقانه
 sms ghamgin asheghane


تو که نیستی من به عکس هایت می نگرم
این همان تنفس مصنوعی است …


 اسمس های غمگین عاشقانه
 sms ghamgin asheghane


به هوایت بگو آنقدر به سر من نزند …
من ، سرم درد می کند !


 اسمس های غمگین عاشقانه
 sms ghamgin asheghane


طناب را به گردنم انداختند : گفتند آخرین آرزویت ؟
گفتم : دیدار با عشق !
گفتند : خسته است ، دیشب تا صبح برایت طناب بافته است


 اسمس های غمگین عاشقانه
 sms ghamgin asheghane
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد