اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس عاشقانه و رمانتیک sms romantik

اس ام اس رمانتیک



اس عاشقانه و رمانتیک
sms romantik


اون که جامو گرفته،تو قلب سنگی تو.
بدون که یک روز میره،با عشق ساده ی تو.

  

اس عاشقانه و رمانتیک
sms romantik


ای دوست به جز عشق تو در سر من هوسی نیست
جز نقش تو بر صفحه ی دل نقش کسی نیست
عشق آن نیست که هر لحظه کنارش باشی
 عشق آن است که پیوسته به یادش باشی


اس عاشقانه و رمانتیک
sms romantik


به خواب هایم سرک نکش
وقتى در لحظات بیدارى ام حضور ندارى !


اس عاشقانه و رمانتیک
sms romantik


افسوس هایم را رها کردم در باد ملایم صبحگاه
شاید تو بدانى با زنجیره ناگسستنى افکار چه باید کرد


اس عاشقانه و رمانتیک
sms romantik


فکر نکردى که بدون تو
آوار تنهایى بیشتر فرو مى ریزد روى شانه هایم


اس عاشقانه و رمانتیک
sms romantik


دلم را به روی عالم و آدم بسته ام
مگر ” دلبستگی ” همین نیست؟


اس عاشقانه و رمانتیک
sms romantik


دوست داشتنت بزرگترین نعمت دنیاست !
مرا شاد میکند ! لبخند را به دنیایم هدیه میکند
حتی این روزها گاهی پرواز میکنم !
من این دوست داشتن را بیشتر از هر چیز تو این دنیا دوست دارم !


اس عاشقانه و رمانتیک
sms romantik


من کلبه خوشبختی تور را روزی با گلهای شوق فرش خواهم کردو قشنگترین
لحظه هایم را به پای ساده ترین دقایقت خواهم ریخت
 تا بدانی عاشقترین پروانه ات خواهم بود


اس عاشقانه و رمانتیک
sms romantik


کمترین آرزویم برایت این است که
 با چشمان مهربانت هرگز نامهربانی روزگار را نبینی
 هرچند که با من نامهربان بودی !


اس عاشقانه و رمانتیک
sms romantik


ظاهرا آرومم ولی رسما داغونم !

اس عاشقانه و رمانتیک
sms romantik
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد