اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس رمانتیک و عاشقانه sms romantik farsi

اس ام اس رمانتیک



اس ام اس رمانتیک و عاشقانه
sms romantik farsi



عشق یعنی
آنجا که دهانها جسارت گفتن ندارند قلب ها می زنند زیر آواز

  

اس ام اس رمانتیک و عاشقانه
sms romantik farsi



اتفاقِ عشق بینِ من و توست
 نگران نباش ! هیچ اتفاقی اتفاقی نیست


اس ام اس رمانتیک و عاشقانه
sms romantik farsi



گفتم برایت میمیرم
تو خندیدی ولی من
 از همان روز تا کنون دیگر برای خودم زندگی نکردم


اس ام اس رمانتیک و عاشقانه
sms romantik farsi



وقتی سردم میشود کافیست
 حریر نازک خیالت را دور تا دور خودم بپیچم
 تا ابد گرم گرمم


اس ام اس رمانتیک و عاشقانه
sms romantik farsi



من از چشمان “تو” چیزی نمی خواهم
 به جز گاهی نگاهی


اس ام اس رمانتیک و عاشقانه
sms romantik farsi



پیش از تو همه را با معیارهایم می سنجیدم !
بعد از تو همه را با تو می سنجم حتی معیارهایم را


اس ام اس رمانتیک و عاشقانه
sms romantik farsi



ﻋﺸﻖ ﯾﻌﻨﯽ
 ﺑﺪﻭﻧﯽ ﻧﻤﯿﺸﻪ ﺍﻣﺎ ﻧﺘﻮﻧﯽ ﺗﺮﮐﺶ ﮐﻨﯽ


اس ام اس رمانتیک و عاشقانه
sms romantik farsi



تو برایم چون منشوری
 در سفیدی خیالم بیا و خیالم را تجزیه کن
 رنگین کمان نگاهت خواهم شد


اس ام اس رمانتیک و عاشقانه
sms romantik farsi



چه با قاطعیت حکم میدهی که “حواست رو جمع کن”
 و من میمانم که چطور جمعش کنم وقتی تمامش پیش توست


اس ام اس رمانتیک و عاشقانه
sms romantik farsi



نیلوفرانه دوستت می دارم
من درست مثل خودم
 هنوز و همیشه دوستت می دارم !


اس ام اس رمانتیک و عاشقانه
sms romantik farsi

نظرات 1 + ارسال نظر
haana پنج‌شنبه 15 خرداد 1393 ساعت 20:03 http://a

100000.likes

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد