اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

شعر عاشقانه sher asheghane

اس ام اس شعر عاشقانه



شعر عاشقانه
sher asheghane


مثل یک درنای زیبا تا افق پرواز کن
نغمه ای دیگر برای فصل سرما ساز کن
زندگی تکرارِ زخمِ کهنه دیروز نیست
بالهای خسته ات را رو به فردا باز کن …

  

شعر عاشقانه
sher asheghane


دلم از خیلی روزا با کسی نیست
تو دلم فریاد و فریاد رسی نیست
شدم اون هرزه گیاهی که گلاش
پرپر دستای خار و خسی نیست


شعر عاشقانه
sher asheghane


تا تو بخاطر منی. کس نگذشت بر دلم
مثل تو کیست در جهان. تا زتو مهر بگسلم
میرم و همچنان رود نام تو بر زبان من
ریزم و همچنان بود مهر تو در مفاصلم


شعر عاشقانه
sher asheghane


غم میون دو تا چشمون قشنگ لونه کرده
شب تو موهای سیاهت خونه کرده
دوتا چشمون سیاهت مثه شبهای منه
سیاهی های دو چشمت مثل غم های منه


شعر عاشقانه
sher asheghane


تو که نیستی غم غربت بامنه
همیشه یه دنیا حسرت بامنه
تو که نیستی روزا باشب یکین
همشون تاریکن و تاریکین


شعر عاشقانه
sher asheghane


بی زارم از معشوقی که هرزگی هایش را
میگذارد پای آزادی اسم نگرانی هایم را میگذارد
گیر دادن و برای بی تفاوتی هایش اعتماد را بهانه میکند


شعر عاشقانه
sher asheghane


من به پای عشق تو سوختم
 و تنها سیگار بود که برای پر کردن جایت
 به پای من می سوخت
این را بدان تو نیز روزی خواهی سوخت …
درست مثل من و سیگارم !!!


شعر عاشقانه
sher asheghane


در شکفتم که در این مدت ایام فراق
برگرفتی ز حریفان دل ودل می دادت
شادی مجلسیان در قدم و مقدم توست
جای غم باد بر آن دل که نخواهد شادت


شعر عاشقانه
sher asheghane


خوشا دلی که مدام از پی نظر نرود
به هر درش که بخوانند بی‌خبر نرود


شعر عاشقانه
sher asheghane
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد