اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس حرف دل sms harfe del

اس ام اس های گلچین شده



اس ام اس حرف دل
sms harfe del

دوست داشتن ساده است و باور کردنش سخت
تو ساده باور کن
 که سخت دوستت دارم . . .

  

اس ام اس حرف دل
sms harfe del

دیگر پیام هایت نمیرسند
سیم بانان را خبرکن !
شاید کاجی افتاده باشد . . .


اس ام اس حرف دل
sms harfe del

خدایا
بت بود ؛ “بت شکن” فرستادی
من پر از بغضم ”بغض شکن” هم داری ؟


اس ام اس حرف دل
sms harfe del

عطر های گرون قیمت رو ول کن
 آدم باید بوی اعتماد بده .


اس ام اس حرف دل
sms harfe del

جای خالیت را انقدر باچشمان آب خواهم داد
که بازکنارم سبزشوی


اس ام اس حرف دل
sms harfe del

ﻟﮑﻨﺖ ﺯﺑﺎﻥ ﻫﻢ ﺑﻬﺎﻧﻪ ﯼ ﺧﻮﺑﯿﺴﺖ
 ﺑﺮﺍﯼ ﻣﺰﻩ ﻣﺰﻩ ﮐﺮﺩﻥ ﺍﺳﻤﺖ


اس ام اس حرف دل
sms harfe del

یکی نوشت یکی خوند
 بازم نوشت بازم خوند
اخرش اونی که نوشت مرد
 اما اونیکه میخوند موند
حالامن مینویسم توبخون
 من میمیرم توبمون


اس ام اس حرف دل
sms harfe del

زیاد فکر نکن، امروز همون روزیه که دلم برات تنگ شده!
عشق یعنی اینکه وقتی می‌خوای برسونیش
 رادیو پیام رو روشن کنی و ببینی کدوم مسیر پر ترافیک‌ تره!


اس ام اس حرف دل
sms harfe del

قشنگ ترین لحظه هایم را با سخت ترین دقایقت عوض می کنم
 تا بدانی عاشق ترین پروانه ات بودم و مجنون ترین دیوانه ات هستم


اس ام اس حرف دل
sms harfe del

کاش قطره ای اشک بودم که در چشمانت متولد می شدم
و بر گونه هایت زندگی می کردم و بر لبانت می مُردم تا بدانی چقدر عاشق تو هستم


اس ام اس حرف دل
sms harfe del

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد