اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس عاشقانه و حکیمانه sms asheghane va hakimane

اس ام اس باحال



 اس عاشقانه و حکیمانه
sms asheghane va hakimane



دوست داشتنت گناه باشد یا اشتباه
گناه میکنم تو را حتی به اشتباه .

  

 اس عاشقانه و حکیمانه
sms asheghane va hakimane


دلــــــم اگـــر بــرای ِ تــو تـنگ مـی شــود
ببخـش !
روزم ایـن گـونه ، قـشنـگ مـی شـود .


 اس عاشقانه و حکیمانه
sms asheghane va hakimane



امتداد فاصله از اعتبار عاطفه نمی کاهد
همیشه هستی ، همین حوالی


 اس عاشقانه و حکیمانه
sms asheghane va hakimane



دلت را به هر کسی نسپار
این روزها برخی ها از سپرده ات هم بهره میخواهند


 اس عاشقانه و حکیمانه
sms asheghane va hakimane



مُرده آن است که احساس ندارد من امّا …

مُرده تر َم احساس دارم تو را ندارم . . .


 اس عاشقانه و حکیمانه
sms asheghane va hakimane



در من تمام توست و در تو تمام آنچه دوست میدارم .


 اس عاشقانه و حکیمانه
sms asheghane va hakimane



خدایا
 از تو چه پنهان کسی را هم قدِ تو دوست دارم .


 اس عاشقانه و حکیمانه
sms asheghane va hakimane



“شما” گرچه واژه محترمی است
ولی ”تو “ شدن لیاقت میخواهد .


 اس عاشقانه و حکیمانه
sms asheghane va hakimane



شراب هم به مستی ام حسادت می کند
آنگاه که خمار یک لحظه
دیدن تو می شوم .


 اس عاشقانه و حکیمانه
sms asheghane va hakimane



کسی آیا می داند ؟
پس از یاد گرفتن نام تو ، پس از “دوستت دارم”
به چه می نازد الفبا ؟


 اس عاشقانه و حکیمانه
sms asheghane va hakimane

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد