اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس باران و عشق sms baran va eshgh

اس ام اس رمانتیک



اس ام اس باران و عشق
sms baran va eshgh


باران بیاید یا نیاید ،
تو باشی یا نباشی ،
خاطرت باشد یا نباشد ،
من خیس از یاد توام !

  

اس ام اس باران و عشق
sms baran va eshgh


یه خیابون یه بارون
دستهای یخ کرده
یه آهنگ کلی فکر !
و پاکت سیگار به ازای تمام شارژهایی که باید برای با “تو” بودن خریده میشد


اس ام اس باران و عشق
sms baran va eshgh


هنوز هم وقتی باران می آید تنم را به قطرات باران می سپارم
می گویند باران رساناست ، شاید دستهای مرا هم به دستهای تو برساند


اس ام اس باران و عشق
sms baran va eshgh


دیشب خدا آهسته در گوشم گفت :
دیگه بسه ، بارانم از اشکهایت خجالت میکشد


اس ام اس باران و عشق
sms baran va eshgh


دلم باران میخواهد
و چتری خراب و خیابانی که هیچگاه به خانه ی تو نرسد


اس ام اس باران و عشق
sms baran va eshgh


زمانی شعر می گفتم برای غربت باران
ولی حالا خودم تنهاترم ، تنهاتر از باران


اس ام اس باران و عشق
sms baran va eshgh


من با تو زیر باران نرفته ام
 اما باران که میبارد دلم برایت تنگ میشود …


اس ام اس باران و عشق
sms baran va eshgh


فرقی نمیکنه هوای الان چند نفره ست
مهم اینه که تو نیستی و من
 مجبورم”تنهایی” دلتنگی آسمون رو تحمل کنم …


اس ام اس باران و عشق
sms baran va eshgh


تنها برخی از آدمها بـــــاران را احساس می کنند
بقیه فقط خیس می شوند


اس ام اس باران و عشق
sms baran va eshgh


باز باران میبارد و همه جا خیس است
 چشمان خیسم را کجا آویزان کنم ؟


اس ام اس باران و عشق
sms baran va eshgh
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد