اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس کوتاه عاشقانه فلسفی sms kotah asheghane falsafi

اس ام اس عاشقانه



اس ام اس کوتاه عاشقانه فلسفی
sms kotah asheghane falsafi



با تو بودن همیشه پر معناست
 بی تو روحم گرفته و تنهاست

  

اس ام اس کوتاه عاشقانه فلسفی
sms kotah asheghane falsafi



با تو یک کاسه آب، یک دریاست
 بی تو دردم به وسعت صحراست.


اس ام اس کوتاه عاشقانه فلسفی
sms kotah asheghane falsafi



ما و مجنون درس از یک ادیب آموختیم
او به ظاهر گشت عاشق ما به معنی سوختیم


اس ام اس کوتاه عاشقانه فلسفی
sms kotah asheghane falsafi



در انتظار چشمت، تا کی کنم صبوری؟
سوگند بر دو چشمت، فردا بهانه ای نیست


اس ام اس کوتاه عاشقانه فلسفی
sms kotah asheghane falsafi



تو را در عین دوری دوست دارم، تو را با این صبوری دوست دارم
گل نرگس، گل جاوید ایام! تو را صد سال نوری دوست دارم


اس ام اس کوتاه عاشقانه فلسفی
sms kotah asheghane falsafi



فدایت ای گل زیبای هستی
 نمی دانم کجا بی من نشستی
قشنگی های دنیایم تو هستی
 یگانه گنج فردایم تو هستی


اس ام اس کوتاه عاشقانه فلسفی
sms kotah asheghane falsafi



درمیان کوچه ها امشب صدایت می کنم
نیستی ای گل ولی هر شب دعایت می کنم


اس ام اس کوتاه عاشقانه فلسفی
sms kotah asheghane falsafi



من براى تنها نبودن آدمهاى زیادى دوروبرم دارم
آن چیزى که ندارم کسى براى باهم بودن است


اس ام اس کوتاه عاشقانه فلسفی
sms kotah asheghane falsafi



برایم دعا کن ! اجابتش مهم نیست
 نیاز من آرامشی است که بدانم تو به یاد منی


اس ام اس کوتاه عاشقانه فلسفی
sms kotah asheghane falsafi



گاهی فرار می کنم از فکر کردن به تو
مثل رد کردن آهنگی که خیلی دوستش دارم


اس ام اس کوتاه عاشقانه فلسفی
sms kotah asheghane falsafi

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد