اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام س تنها گذاشتن sms tanha gozashtan

اس ام اس تنهایی



اس ام س تنها گذاشتن
sms tanha gozashtan



قصه به پایان رسید و من همچنان در خیال چشمان سیاه تو ام که ساده فریبم داد !
قصه به پایان رسید و من هنوز بی عشق تو از تمام رویا ها دلگیرم

  

اس ام س تنها گذاشتن
sms tanha gozashtan



نمیتونم ببخشمت
دور شو برو نبینمت
تیکه ای بودی از دلم
 گندیدی و بریدمت


اس ام س تنها گذاشتن
sms tanha gozashtan



از تو تنها یک حس مانده با من امشب
که تو را گم بکنم پیش بیهودگی احساسم
آخرین بار، سلام . آخرین بار، خدا حافظ . . .


اس ام س تنها گذاشتن
sms tanha gozashtan



رفتی اما من پنجره را تا قیامت باز میگذارم
مگر یک روز از خم کوچه نمایان شوی
وبرایم دستی تکان دهی . . .


اس ام س تنها گذاشتن
sms tanha gozashtan



باور کن که نیازی نیست به یاد کسی که نیست
اولش ترسناک ، بعد دردناک ، و بعد آزاد و رها و شاد . . .


اس ام س تنها گذاشتن
sms tanha gozashtan



شاید برایت عجیب باشه این همه آرامشم
خودمانی میگویم ، به آخر که برسی فقط نگاه میکنی  . . .


اس ام س تنها گذاشتن
sms tanha gozashtan



غمگینم مثل عکسی
در اعلامیه ی ترحیم که خنده اش همه را می گریاند .


اس ام س تنها گذاشتن
sms tanha gozashtan



سرنوشتم چیز دیگر را روایت میکند
 بی تعارف این دلم خیلی هوایت میکند
قلب من با هر صدا با هر تپش با هر سکوت
 غرق در خون یکنفس دارد دعایت میکند


اس ام س تنها گذاشتن
sms tanha gozashtan



آرامـــش یعنــــی : هـر وقت قهـــر کــــردی
مطمئــــن بـــاشـی کـــه تـــا آشتـــی کنـــی هیـــچ کسی جـــات رو نمی گیــــــره


اس ام س تنها گذاشتن
sms tanha gozashtan



عاشقانه هایم همه رابه زانو زده !
توبه عشق چه کسی ایستاده ای


اس ام س تنها گذاشتن
sms tanha gozashtan

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد