اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس طعنه دار SMS TANE DAR

اس ام اس طعنه زدن



اس ام اس طعنه دار
SMS TANE DAR



نبودنت هستیمو نابود میکرد
ولی حالا بودنت . . .
میشه نباشی ؟ ؟ ؟

  

اس ام اس طعنه دار
SMS TANE DAR



هیچ وقت، اگه تو رو با کس دیگه ببینم حسودی نمی کنم…!
آخه مامانم یادم داده اسباب بازی هامو بدم به بدبخت بیچاره ها…


اس ام اس طعنه دار
SMS TANE DAR



سلامِ مرا به وجدانت برسان و اگر بیدار بود بپرس
چگونه شب ها را آسوده می خوابد


اس ام اس طعنه دار
SMS TANE DAR



کاش ما آدما هم مثل گربه ها با چند لحظه بو کشیدن ،
میفهمیدیم که هر آشغالی ارزش وقت گذاشتن نداره


اس ام اس طعنه دار
SMS TANE DAR



تو را من “تو” کردم
وگرنه “او” هم زیادت است
پس اینقدر برایم ،شما,شما نکن


اس ام اس طعنه دار
SMS TANE DAR



کاش نـــارو هم مثل لایک زدنــــی بود
میـــزدم میزدی …
نمیــــزدم نمیزدی …


اس ام اس طعنه دار
SMS TANE DAR



از قــــــبل هم باید حدس مـــــی زدم می روی
“رفـــــــتنــــ ” همیشہ
حتی در دستور زبان فارســـی
“لــــــازمـــ” است…


اس ام اس طعنه دار
SMS TANE DAR



زلالی قلبت ارزانی دیگران
من این احساس آبکی را نمیخواهم


اس ام اس طعنه دار
SMS TANE DAR



رفته ای ؟؟؟
بعضی ها بهش میگن قسمت
اما من تازگیها بهش میگم به درک


اس ام اس طعنه دار
SMS TANE DAR



به حق رفتی
زیادی ات کرده بود
شیرینی ام دلت را زد
به حق رفتی


اس ام اس طعنه دار
SMS TANE DAR

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد