اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس های خدافظی sms khodahafzi

اس ام اس خداحافظی و جدایی



اس ام اس های خدافظی
sms khodahafzi



رفتی اما دل من مانده بر دوست هنوز
 می برم جسمی و جان در گرو توست هنوز

  

اس ام اس های خدافظی
sms khodahafzi



برو ای خوب من ، هم بغض دریا شو ، خداحافظ !
برو با بی کسی هایت هم آوا شو ، خداحافظ !
تو را با من نمی خواهم که ” ما ” معنا کنم دیگر …
برو با یک ” من ” دیگر ” ما ” شو ، خداحافظ !


اس ام اس های خدافظی
sms khodahafzi


خدا نگهدار عزیزم اما نمیشه باورم
توی چشام نگاه نکنی این لحظه های آخرم
آخه چطور دلم بیاد چشاتو گریون ببینم ؟


اس ام اس های خدافظی
sms khodahafzi


باران باشد ، تو باشی ، یک خیابان بی انتها باشد ؛
به دنیا بگویم : خــــــداحـــافــظ


اس ام اس های خدافظی
sms khodahafzi


گفتی خداحافظ !
گفتم نمی خواهی مرا ؟
باشد نخواه ! اما ای کاش می گفتی چرا ؟


اس ام اس های خدافظی
sms khodahafzi


از تو تنها یک حس مانده با من
امشب که تو را گم بکنم
 پیش بیهودگی احساسم
آخرین بار ، سلام ، آخرین بار ، خداحافظ !


اس ام اس های خدافظی
sms khodahafzi


میشه مثل یه قطره اشک بعضیارو
از چشمت بندازی ولی هیچوقت نمیتونی جلوی اشکی رو بگیری
که با خداحافظی با بعضی ها از چشمت جاری میشه !


اس ام اس های خدافظی
sms khodahafzi


خدا لعنت کند بر واژه ها حتی خداحافظ !
که یعنی آتشی افتاده در من با خداحافظ !
سکوت افتاده مثل رعشه ای بر اسخوان هایم
شبیه موج سر ساحل دریا ؛ خداحافظ !


اس ام اس های خدافظی
sms khodahafzi



تو رفتی شاخه عشقم شکسته
 به چشمم شبنم حسرت نشسته
نگاهی هم نکردی وقت رفتن
نگاهی که سراسر اشک بسته


اس ام اس های خدافظی
sms khodahafzi



خدا را دوست دارم !
حافظ را هم دوست دارم !
اما خداحافظ را کجای دلم بزارم


اس ام اس های خدافظی
sms khodahafzi

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد