اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس قهر اس ام اس رفتن sms ghahr sms raftan

اس ام اس قهر و آشتی



اس ام اس قهر اس ام اس رفتن
sms ghahr sms raftan



رفتیو با بی وفاییت رو دلم داغتو کاشتی
رفتیو تو دفتر دل زخمای تازه نوشتی
توی دفترت نوشتی که منو بازیچه کردی
این هم از نامه ی آخر برو دیگه برنگردی

  

اس ام اس قهر اس ام اس رفتن
sms ghahr sms raftan



همیشه رفتن بهترین راه نیست
گاهی میان رفتن وماندن
هیچ فرقی نیست چه قهر باشیم چه آشتی
اصل درست این است که عزیزان ما در خانه ی دل ما جای دارند


اس ام اس قهر اس ام اس رفتن
sms ghahr sms raftan



بیا با پاک ترین سلام عشق آشتی کنیم
بیا با بنفشه های لب جوب آشتی کنیم
بیا ازحسرت و غم دیگه باهم حرف نزنیم
بیا برخنده ی این صبح بهار خنده کنیم


اس ام اس قهر اس ام اس رفتن
sms ghahr sms raftan



اون منم که عاشقونه شعر چشماتو می گفتم
هنوزم خیس می شه چشمام وقتی یاد تو می افتم
هنوزم میای تو خوابم تو شبای پر ستاره
هنوزم می گم خدایا کاشکی برگرده دوباره


اس ام اس قهر اس ام اس رفتن
sms ghahr sms raftan



منو ببخش عزیزم که از تو می گریزم
می سوزم و خاموشم تو خودم اشک می ریزم
منو ببخش اگه خیلی بهت بدی کردم


اس ام اس قهر اس ام اس رفتن
sms ghahr sms raftan



برام بمون ، بهونه باش برای دل سپردن
نزار که آرزوم بشه یه روزی بی تو مردن


اس ام اس قهر اس ام اس رفتن
sms ghahr sms raftan


چی میشد تو هم منو دوستم میداشتی نازنین
جای گریه رو لبام خنده می کاشتی نازنین
حالا که قهری باهام ولی بدون دوستت دارم
طاقت قهر ندارم پس آشتی آشتی نازنین


اس ام اس قهر اس ام اس رفتن
sms ghahr sms raftan



بهانه میتراشی و مرا عذاب میدهی
به روح بی قرار من تو اضطراب میدهی
دلم پر از گلایه ها تنم اسیر درد و خون
ولی تو قهر با دلم برای لحظه ای مکن


اس ام اس قهر اس ام اس رفتن
sms ghahr sms raftan



در پایان زندگی خواهیم گفت
گاش فقط چند لحظه بیشتر فرصت داشتیم
تا خوب بهم نگاه کنیم و همه ی ناگفته های
مهرآمیز یک عمر را در چند ثانیه بگوییم
پس نازنین بیا آشتی کنیم با مهر


اس ام اس قهر اس ام اس رفتن
sms ghahr sms raftan



برو خدا به همرات ، برو دیگه نمیام
اینو بدون عزیزم ، دیگه تورو نمیخوام
از همون وقتی که رفتی خاطراتتو سوزوندم
دیگه هیچ ترانه ای هم واسه دلت نخوندم


اس ام اس قهر اس ام اس رفتن
sms ghahr sms raftan

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد