اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس دلتنگی sms deltangi

اس ام اس دوست داشتن



اس ام اس دلتنگی
sms deltangi



از گرگهای درنده نمی هراسم که به جسمم حمله کنند
تمام ترسم از آدمهای گرگ نمایی است
که روحم را پاره پاره کردند

  

اس ام اس دلتنگی
sms deltangi



گاهی خراب کردن پل ها چیز بدی نیست
چون باعث میشود نتوانید برگردید به جایی که
از ابتدا هرگز نباید قدم میگذاشتید


اس ام اس دلتنگی
sms deltangi



برای من همین خوبه
 که با رویات میشینم
تو رو از دور می بوسم
 تو رو از دور می بینم


اس ام اس دلتنگی
sms deltangi



برای من همین خوبه
 بگیرم ردّ دنیاتو
ببینم هر کجا میرم
 از اونجا رد شدم با تو


اس ام اس دلتنگی
sms deltangi



همین که حال من خوش نیست
 همین که قلبم آشوبه
تو خوش باشی برای من
 همین بد بودنم خوبه


اس ام اس دلتنگی
sms deltangi



به این که بغضم از چی بود
 به این که تو دلم چی نیست
تمام عمر خندیدم
 تمام عمر شوخی نیست…


اس ام اس دلتنگی
sms deltangi



برای من همین خوبه
 بدونی بی تو نابودم
اگه جایی ازت گفتن
 بگم من عاشقش بودم


اس ام اس دلتنگی
sms deltangi



برای من همین خوبه
 که از هرکی تو رو دیده
شبی صدبار می پرسم
 ازم چیزی نپرسیده!؟


اس ام اس دلتنگی
sms deltangi



به این که بغضم از چی بود
 به این که تو دلم چی نیست
تمام عمر خندیدم
 تمام عمر شوخی نیست


اس ام اس دلتنگی
sms deltangi



در حال و هوای دلتنگی…
یادت را به آغوش کشیده ام….
چه غریبانه و ناجوانمردانه……
باختم این احساس را…..


اس ام اس دلتنگی
sms deltangi

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد