اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس دلتنگی عکس دلتنگی sms deltangi ax deltangi

اس ام اس دلتنگی



اس دلتنگی عکس دلتنگی
sms deltangi ax deltangi



گفتی خدا حافظ گفتم نمی خواهی مرا؟
 باشد نخواه اما ای کاش می گفتی چرا؟

  

 اس دلتنگی عکس دلتنگی
sms deltangi ax deltangi



خداحافظ همیشه سخت ترین کلمه است برای بازگفتن
 بر لب که بیاید دیگر باید رفت ! … می روی ؟


 اس دلتنگی عکس دلتنگی
sms deltangi ax deltangi



و من از تو جدا ماندم ولی ای کاش میمردم
برو دیگر که دل از غم رها کردم
خداحافظ که دیگر بر نمیگردم


 اس دلتنگی عکس دلتنگی
sms deltangi ax deltangi



غلام نرگس مست تو تاجدارانند
خراب باده لعل تو هوشیارانند


 اس دلتنگی عکس دلتنگی
sms deltangi ax deltangi



تو را صبا و مرا آب دیده شد غماز
و گر نه عاشق و معشوق رازدارانند


 اس دلتنگی عکس دلتنگی
sms deltangi ax deltangi



ز زیر زلف دوتا چون گذر کنی بنگر
که از یمین و یسارت چه سوگوارانند


 اس دلتنگی عکس دلتنگی
sms deltangi ax deltangi



گذار کن چو صبا بر بنفشه زار و ببین
که از تطاول زلفت چه بی‌قرارانند


 اس دلتنگی عکس دلتنگی
sms deltangi ax deltangi



نصیب ماست بهشت ای خداشناس برو
که مستحق کرامت گناهکارانند


 اس دلتنگی عکس دلتنگی
sms deltangi ax deltangi



نه من بر آن گل عارض غزل سرایم و بس
که عندلیب تو از هر طرف هزارانند


 اس دلتنگی عکس دلتنگی
sms deltangi ax deltangi



تو دستگیر شو ای خضر پی خجسته که من
پیاده می‌روم و همرهان سوارانند


 اس دلتنگی عکس دلتنگی
sms deltangi ax deltangi

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد