اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس دلشکستگی جدید SMS DELSHEKASTEGI JADID

اس ام اس دل شکستگی ها



 اس دلشکستگی جدید
SMS DELSHEKASTEGI JADID



بارانی ات را بپوش و در آغوشم بگیر
ابر ، ابر گریه دارم

  

 اس دلشکستگی جدید
SMS DELSHEKASTEGI JADID



من چرک نویس احساسات تو نیستم
دوستت دارم هایت را جای دیگری تمرین کن


 اس دلشکستگی جدید
SMS DELSHEKASTEGI JADID



نیستی به صحرا می روم
و آغوش بی دریغ، گرمش را
پناهنده می شوم


 اس دلشکستگی جدید
SMS DELSHEKASTEGI JADID



آدمی را دیدم
با سایه ی خود درد و دل میکرد
چه رنجی میکشد او وقتی هوا ابریست

 اس دلشکستگی جدید
SMS DELSHEKASTEGI JADID



نبودن هیچ کس سخت نیست
فراموش کردن یک بودن سخت است


 اس دلشکستگی جدید
SMS DELSHEKASTEGI JADID



از تو دلگیرم…از عاشقی سیرم…
درسته بی تو میمیرم…ولی ایندفعه میرم


 اس دلشکستگی جدید
SMS DELSHEKASTEGI JADID



وقتی دل تنها کالائیست که خدا شکسته آن را میخرد
 پس چرا من
به دست کسی که دلم را شکسته بوسه نزنم . . . ؟


 اس دلشکستگی جدید
SMS DELSHEKASTEGI JADID



کاش جنس دلها از کاغذ بود
نه از شیشه ! آری
 سوختن بهتر از شکستن است


 اس دلشکستگی جدید
SMS DELSHEKASTEGI JADID



گفتمش دل می خری؟ پرسید چند؟
گفتمش دل مال تو تنها بخند! خنده کرد و دل زدستانم ربود
تا به خود بازآمدم، او رفته بود! دل زدستش روی خاک افتاده بود! جای پایش روی دل جامانده بود


 اس دلشکستگی جدید
SMS DELSHEKASTEGI JADID

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد