اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس های تیکه دار 92 sms tike dar 92

اس ام اس طعنه زدن



اس ام اس های تیکه دار 92
sms tike dar 92



تنها ترسم از اون دنیا اینه که مردم اینجا هم میان اونجا

  

اس ام اس های تیکه دار 92
sms tike dar 92



تحقیرت هم کنم کافی نیست
 تفریقت میکنم از تمام زندگی ام


اس ام اس های تیکه دار 92
sms tike dar 92



دلگیر نباش تقصیر از خودت بود
دسته کلید علاقه که گم شد، باید عوض میکردی قفل تمام آرزوها را!


اس ام اس های تیکه دار 92
sms tike dar 92



مغرور احساسم شدی، گذشتی از رو گریه هام
لعنت به لحظه هایی که، تو همه چی بودی برام


اس ام اس های تیکه دار 92
sms tike dar 92



وقتی دیر رسیدم و با دیگری دیدمت
فهمیدم که گاهی
هرگز نرسیدن بهتر از دیر رسیدن است


اس ام اس های تیکه دار 92
sms tike dar 92



من چرک نویس احساسات تو نیستم!
“دوستت دارم” هایت را جای دیگری تمرین کن!


اس ام اس های تیکه دار 92
sms tike dar 92



چه ساده بودم که گمان میکردم به دورم می گردند
کسانی که دورم میزدند


اس ام اس های تیکه دار 92
sms tike dar 92



هی ( ر ا ه ) آمدم با تو
هی (ه ا ر ) شدی با من


اس ام اس های تیکه دار 92
sms tike dar 92



مشکل اینجاست که ما از هر کرمی، انتظار پروانه شدن داریم!


اس ام اس های تیکه دار 92
sms tike dar 92



آدم مرد باشه و از تو آشغالها نون دربیاره
تا اینکه آشغال باشه و از نامردی نون دربیاره


اس ام اس های تیکه دار 92
sms tike dar 92
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد