اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس ناب و زیبا sms nab va ziba

اس ام اس احساسی



اس ام اس ناب و زیبا
sms nab va ziba


خوش به حال فرهاد
که تلخ ترین خاطره زندگی اش هم شیرین بود

  

اس ام اس ناب و زیبا
sms nab va ziba


شاید دیگران در نبودنت “سرم” را گرم کنند
ولی “دلم” را هرگز


اس ام اس ناب و زیبا
sms nab va ziba


چه زیبا حرف میزنی ؟
تو می گویی از زاویه ی من به مسئله نگاه کن
از زاویه تو … آها دیدم
از زاویه ی تو چه تنگ است کنار هم نشستن دو ضلع ! من و تو !


اس ام اس ناب و زیبا
sms nab va ziba


اینجا جاییست که پشت هر دوستت دارم
هم نوشته است ساخت چین !


اس ام اس ناب و زیبا
sms nab va ziba


دعای باران چرا؟ دعای عشق بخوان
این روزها دلها تشنه ترند تا زمین
خدایا کمی عشق ببار


اس ام اس ناب و زیبا
sms nab va ziba


دلم اصرار دارد فریاد بزند؛
اما من جلوی دهانش را می گیرم


اس ام اس ناب و زیبا
sms nab va ziba


گور پدر آزادی!
من با اسارت سرخوشم
تا وقتی که در حصار تن تو
یک اسیر بی دفاعم.


اس ام اس ناب و زیبا
sms nab va ziba


تو همان شقایق معروف شعر سهرابی
تا تو هستی زندگی باید کرد.


اس ام اس ناب و زیبا
sms nab va ziba


طب مدرن، طب سنتی، طب سوزنی، همه را امتحان کرده ام
درد بی درمان است درد دوریت


اس ام اس ناب و زیبا
sms nab va ziba


ترک دین و دل نمودم
 ترک جان هم می کنم
هرچه گویی غیر عشقت
 ترک آن هم می کنم


اس ام اس ناب و زیبا
sms nab va ziba
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد