اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس جدید بخش 16 SMS Jadid




اس ام اس جدید بخش 16
SMS Jadid




میان مرغان مهاجر

آنکه در انتهاست شاید ضعیفترین باشد

اما دلبسته ترین است
  


اس ام اس جدید بخش 16
SMS Jadid




تو لبخند میزنى

گل سرخ معنا میشود …



اس ام اس جدید بخش 16
SMS Jadid




صبح بود ازخواب پریدم

دنبال گوشیم بودم بعد ازاینکه هزار جا رو گشتم پیدا شد

نمیدونم چرامنتظریه پیام بودم

هه یادم نبود خیلی وقته رفته



اس ام اس جدید بخش 16
SMS Jadid




به خدا دل آلزایمر نمیگیرد

بفهمید آدم ها



اس ام اس جدید بخش 16
SMS Jadid




هی رفیق!

دلم کمی دروغ چرا؟ خیلی زیاد بهانه ات را میگیرد



اس ام اس جدید بخش 16
SMS Jadid




با من رفت و آمد نکن

رفتن فعل قشنگی نیست با من فقط راه بیا



اس ام اس جدید بخش 16
SMS Jadid




دوستت داشتم

ولى توگفتى بچه اى این حرفت خیلى بهم برخورد

رفتم تا بزرگ شوم ولى اونقدربزرگ شدم

که یادم رفت چرا دوستت داشتم



اس ام اس جدید بخش 16
SMS Jadid




تو جا زدی

من جا خوردم

او جا گرفت

همین یک جابجایى جانم را گرفت



اس ام اس جدید بخش 16
SMS Jadid




از فرهاد پرسیدم : هنوز به شیرین فکر می کنی ؟

گفت : آهسته ای دوست ، لیلی خواب است



اس ام اس جدید بخش 16
SMS Jadid




حال این روزهای من

خلاصه می شود دریک کلمه … خسسسسسسسسته …

خسته ام ازدنیایی که آدم هایش ماسک عاشقی دارن

خسته ام ازجایی که برای دیگران نفس میکشم

دلم یک عالمه آرامش می خواهد



اس ام اس جدید بخش 16
SMS Jadid




اگه بودنتون به زندگى کسى معنى میده

زندگیش رو بى معنى نکنین



اس ام اس جدید بخش 16
SMS Jadid




یه دوستت دارم هایی هم هست که می دونی دروغه ها

ولی قلبت واسه باورش به عقلت التماس میکنه



اس ام اس جدید بخش 16
SMS Jadid




زینب جان!

شرمنده ایم که بهای حسینی شدن ما

بی حسین شدن تو بود وشرمنده تر آنکه

تو بی حسین شدی وما حسینی نشدیم

ایام سوگواری سید وسالارشهیدان تسلیت باد


اس ام اس جدید بخش 16
SMS Jadid
نظرات 1 + ارسال نظر
الهه شنبه 21 دی 1392 ساعت 11:23

عالی بود

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد