اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس رفاقتی جدید جدید Friendship SMS




اس ام اس رفاقتی جدید جدید
Friendship SMS




رفیق من صفا نداره ؟ داره

صدا داره ولی ، سیما نداره

فراوان می شود در وصف او گفت

ولی این SMS ها جا نداره
  


اس ام اس رفاقتی جدید جدید
Friendship SMS




در خراب ترین خرابه های این دنیای خراب شده

با خط خرابم نوشتم  خرابتم رفیق



اس ام اس رفاقتی جدید جدید
Friendship SMS




دنیای پرنده قفس است

دنیای ماهی اقیانوس

دنیای من معرفت توست



اس ام اس رفاقتی جدید جدید
Friendship SMS




الهی تا زمین دارد حرارت

به کام دل بماند این رفاقت



اس ام اس رفاقتی جدید جدید
Friendship SMS




یافتن میلیون ها دوست معجزه نیست

معجزه تویی که بین میلیون ها دوست تکی



اس ام اس رفاقتی جدید جدید
Friendship SMS




دلم باغی پر از ریحان و گل بود

به روی رود عشقت مثل پل بود

نگاهم کردی و ویران شد این دل

مگر چشم تو از قوم مغول بود؟



اس ام اس رفاقتی جدید جدید
Friendship SMS




همیشه می گفتند ترک عادت موجب مرض است

اما اینبار موجب مرگ می شود ترک عادتِ با تو بودن



اس ام اس رفاقتی جدید جدید
Friendship SMS




به باغم یاسمن بودی چه می‌شد؟

عروس این چمن بودی چه می‌شد؟

چرا چون باد رفتی از کنارم؟

همیشه مال من بودی چه می‌شد ؟



اس ام اس رفاقتی جدید جدید
Friendship SMS




رها کردی چرا دست دلم را؟

به خاک و خون کشیدی حاصلم را

مرا تو می‌کشی صدبار در روز

ولی من دوست دارم قاتلم را



اس ام اس رفاقتی جدید جدید
Friendship SMS




سراسر خواب من کابوس ، کابوس

بی رفیق  ندارم در شبم فانوس ، فانوس



اس ام اس رفاقتی جدید جدید
Friendship SMS
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد