اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس شب بخیر گفتن SMS Shab Bekheyr Goftan




اس ام اس شب بخیر گفتن
SMS Shab Bekheyr Goftan




وقتی تو خوابی تو مهتاب همه چی با من غریبه

خواب تو یه سقف کوتاه پشت اون نوری غریبه

خواب تو خواب یه گندم توی سرزمین عشقه

خواب یه قصهء خوب کفشای غمگین عشقه

خواب تو خواب گل یاس خواب یه حسِ نجیبه
  


اس ام اس شب بخیر گفتن
SMS Shab Bekheyr Goftan




عزیزم خواب و بیدارت قشنگه

شب من بی تو و بی آب و رنگه

بخواب ای نازنینم مهربونم دلنشینم

منم من عاشقت آروم باش بهترینم



اس ام اس شب بخیر گفتن
SMS Shab Bekheyr Goftan




خوابای رنگی بیبینی

خواب دلتنگی نبینی

شبت به خیر ای مهربون

خوب بخوابی عزیز جون



اس ام اس شب بخیر گفتن
SMS Shab Bekheyr Goftan




امیدوارم امشب که می خوابی

سفر زیبایی داشته باشی به دنیای رویاها

عزیزترینم تا برگردی به انتظارت بیدار می مونم

شبت بخیر



اس ام اس شب بخیر گفتن
SMS Shab Bekheyr Goftan




عزیزم

پرده چشماتو آروم می کشم روی چشات

بوسه دوستت دارم رو می گیرم از گونه هات

شب به خیر احساس من



اس ام اس شب بخیر گفتن
SMS Shab Bekheyr Goftan




این پیام از من خوابالو

برای یک آدم خوابالو در زمان خوابالودگی ارسال شده است

لطفا خوب بخوابید شب خوش



اس ام اس شب بخیر گفتن
SMS Shab Bekheyr Goftan




آرزومه که توی خواب امشب

تو رو توی رویاهام ببینم نفسم



اس ام اس شب بخیر گفتن
SMS Shab Bekheyr Goftan



خوش آمدی مسافر سرزمین رویاهای شیرین

خواهشمند است در بستر بالش خود آرام باشید

تا لحظاتی دیگر آماده پرواز خواهیم شد

تا صبح فردا سفر خوبی برای شما آرزومندیم

شب خوش



اس ام اس شب بخیر گفتن
SMS Shab Bekheyr Goftan




امیدوارم امشب که می خوابی قشنگترین و بهترین آدم دنیا رو تو خواب ببینی

ولی سعی کن بهش عادت نکنی چون من هر شب نمیتونم بیام به خوابت

شبت به خیر



اس ام اس شب بخیر گفتن
SMS Shab Bekheyr Goftan




شب بخیر ای آخرین امید من

نذار تاریکی تو قلبت بنشینه

چشاتو بروی شهر شب ببند

تا چشای کوچیکت خواب ببیند



اس ام اس شب بخیر گفتن
SMS Shab Bekheyr Goftan
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد