اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس تیکه دار و فاز سنگین شاخ SMS Significant




اس ام اس تیکه دار و فاز سنگین شاخ
SMS Significant




دوباره آمده ای

اینبار شیرین تر از قبل دروغ می بافی

زیرکانه تر لبخند می زنی و دلبرانه تر ناز می کنی !

اما نازنین بعد از رفتنت دلم مرد

و خیلی وقت است که مغزم تصمیم می گیرد نه دلم !

پس لوند و دلبرانه که هیچ عاشقانه و صادقانه هم که بیایی من دیگر نیستم
  


اس ام اس تیکه دار و فاز سنگین شاخ
SMS Significant





به بعضیا باید گفت :

عزیزم تو عوضی شدی ، نگو شرایط عوض شده !



اس ام اس تیکه دار و فاز سنگین شاخ
SMS Significant




هر دو از ته دل می گوییم

من حرف هایم را تو دروغ هایت را !



اس ام اس تیکه دار و فاز سنگین شاخ
SMS Significant




این روزها عشق را با دست پس می زنند و با پا پیش می کشند !

حیف از عشق که زیر دست و پاست …



اس ام اس تیکه دار و فاز سنگین شاخ
SMS Significant




اشتباه از من بود

من از کسی انتظار داشتم سکوتم را بفهمد

که حتی فریادم را نشنید !



اس ام اس تیکه دار و فاز سنگین شاخ
SMS Significant




به بغضیا هم باید در کمال ناباوری گفت :

عزیز دلم اون خری که تو چشمای من دیدی سایه خودت بود !



اس ام اس تیکه دار و فاز سنگین شاخ
SMS Significant




از سرم که بیفتی دست و پای غرورت خواهد شکست !

آن روز درد شکستن را خواهی فهمید

روزی که از چشمت افتادم را به یاد آر



اس ام اس تیکه دار و فاز سنگین شاخ
SMS Significant




به بعضیا هم باید گفت :

عزیزم یه راست بگو ببینم بلدی !



اس ام اس تیکه دار و فاز سنگین شاخ
SMS Significant




اولین بار که گفتی دوستم داری گریه ام گرفت

حالا اگر کسی بگوید دوستم دارد ؛ خنده ام می گیرد !



اس ام اس تیکه دار و فاز سنگین شاخ
SMS Significant




به بعضیام باید گفت :

زیاد که بپیچی خودت هـــــرز میشی !



اس ام اس تیکه دار و فاز سنگین شاخ
SMS Significant




ﺑﺎﺯﯼ ﺗﻤﺎﻡ ﺷﺪ ، ﺗﻮ ﺑﺮﺩﯼ …

ﺣﺎﻻ ﻧﻘﺎﺑﺖ ﺭﺍ ﺑﺮﺩﺍﺭ ﺑﮕﺬﺍﺭ ﺑﺒﯿﻨﻢ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﺍﻡ ﺭﺍ ﺑﻪ ﮐﻪ ﺑﺎﺧﺘﻢ !



اس ام اس تیکه دار و فاز سنگین شاخ
SMS Significant




این روزا به راحتی دروغ می گیم

اما بزرگترین معیارمون برای شروع روابط صداقته



اس ام اس تیکه دار و فاز سنگین شاخ
SMS Significant




ﺑﻪ ﺑﻌﻀﻴﺎ ﻫﻢ ﺑﺎﻳﺪ ﮔﻔﺖ :

ﺭﻓﺘﻰ ؟

فقط ﺍﺯ ﺗﻮ ﺟﻮﺏ ﺑﺮﻭ ﺩﺭ ﺟﺮﻳﺎﻥ ﺑﺎﺷﻲ !



اس ام اس تیکه دار و فاز سنگین شاخ
SMS Significant




بعضیام حوصلشون که سر میره

خیال میکنن دلشون تنگ شده !



اس ام اس تیکه دار و فاز سنگین شاخ
SMS Significant
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد