اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس عاشقانه سری 3 SMS Asheghaneh




اس ام اس عاشقانه سری 3
SMS Asheghaneh




مدت هاست چهره ات را

عاشقانه در ذهنم نقاشی می کنم

کارم را خوب بلدم

هیـــــــــــــس بین خودمان باشد

بدجور سر کشیدن چشمانت گیر کرده ام
  


اس ام اس عاشقانه سری 3
SMS Asheghaneh




دوست داشتن یه نفر دیوونگیه

دوست داشته شدن توسط یه نفر یک هدیه ست

دوست داشتن کسی که دوست داره وظیفست

اما دوست داشته شدن توسط کسی که دوسش داری زندگیه



اس ام اس عاشقانه سری 3
SMS Asheghaneh




وقتے دو قلــ♥ــب برای یڪـدیگر بتپد

هیچ فاصلـــ ــہ اے دور نیسـﭞ

هیچ زمانے زیــــاد نیسـﭞ

و هیچ عشـــ♥ـــق دیگرے نمے تواند آن دو را از هم دور کند !

محڪـم تریـטּ برهاטּ عشــ♥ـــق اعتمــــــــــــــ♥ــــــــــــاد اسـﭞ



اس ام اس عاشقانه سری 3
SMS Asheghaneh




عشق تو عبور ماه است از خیابان

در شب حکومت نظامی !



اس ام اس عاشقانه سری 3
SMS Asheghaneh




ﯾﮑـــــﯽ ﺑﺎﯾﺪ ﺑﺎﺷﻪ

ﯾﮑـــــﯽ ﮐﻪ ﺁﺩﻣﻮ ﺻﺪﺍ ﮐﻨﻪ

ﺑﻪ ﺍﺳﻢ ﮐﻮﭼــﯿﮑﺶ ﺻﺪﺍ ﮐﻨﻪ

ﯾﻪ ﺟــــــﻮﺭﯼ ﮐﻪ ﺣﺎﻝ ﺁﺩﻡ ﺭﻭ ﺧﻮﺏ ﮐﻨﻪ

ﯾﻪ ﺟـــــﻮﺭﯼ ﮐﻪ ﻫﯿﭽــــﮑﺲ ﺩﯾﮕﻪ ﺑﻠﺪ ﻧﺒــﺎﺷﻪ

ﯾﮑــــــﯽ ﺑﺎﯾﺪ ﺁﺩﻡ ﺭﻭ ﺑﻠﺪ ﺑﺎﺷﻪ !



اس ام اس عاشقانه سری 3
SMS Asheghaneh




دلم کمی تو را…

دروغ چرا؟

خیلی تو را می خواهد…



اس ام اس عاشقانه سری 3
SMS Asheghaneh




زیبایی ات دیکتاتوری است

که کلمات را در من به گلوله می بندد !

هر لحظه شعری در من شهید می شود ❤



اس ام اس عاشقانه سری 3
SMS Asheghaneh




وَقـتیـــ کِنـــارَمیـــ ـــ جــــایــیـــــ بـَــــرای ِ هیــچ شِتـابـیـــ ـــ نـیستـ ـــ ..

مَقـصَـــــد هَمـــــینـــ حُضـــ ـــور ِ مـَــــن و تـُـــوسـتـــــــ



اس ام اس عاشقانه سری 3
SMS Asheghaneh




و چه زیبا گفت فروغ :

تنها صداست که میماند

و امان از صدای او که ابدی شد در گوش من



اس ام اس عاشقانه سری 3
SMS Asheghaneh




دستمو ول نکن هنوز بدجوری من دوستت دارم

نگو دیگه میون راه میرم و تنهات میذارم

دستمو ول نکن هنوز یه ذره از نگاه تو

مونده تو چشمای من ساده ی چشم به راه تو



اس ام اس عاشقانه سری 3
SMS Asheghaneh




مـــردانـــــــه تر عاشقــــــــــم بـــــاش…

تا بـــــبیــنے برای دیــــــوانگــــــے ھایـــت چقــــــدر زنـــــــــــم !



اس ام اس عاشقانه سری 3
SMS Asheghaneh




هوا هر چقدر هم زمستان باشد

مهم نیست آغوش تو تابستانِ من است . . .



اس ام اس عاشقانه سری 3
SMS Asheghaneh




از هرچه می ترسیدم سرم اومد…

کـــــــــــــــــــــــــــــاش تو هم ترسناک بودی….!



اس ام اس عاشقانه سری 3
SMS Asheghaneh




گاهی

در اتاقی کوچک

دره هایی ست عمیق

جاده هایی طولانی



اس ام اس عاشقانه سری 3
SMS Asheghaneh




چقـــدر زیـــادی !

آنقــــدر که نمـــیتوان تمــــام ِ تـــو را “خیـــال” کــــرد !



اس ام اس عاشقانه سری 3
SMS Asheghaneh
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد