اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس SMS



اس ام اس
SMS



فرق دل درد با درد دل این است که درد بالاخره تمامی دارد ولی
 درد دل هیچوقت تمام شدنی نیست!!!

 

 



اس ام اس
SMS



قلبم این روزا سخت دردمیکند!
کاش یک لحظه می ایستاد تا ببینم دردش چیست؟!!




اس ام اس
SMS



به توعادت کردم مثل پروانه به آتش مثل عابد به عبادت
وتوهرلحظه که ازمن دوری من به ویرانگری فاصله می اندیشم
درکتاب احساس واژه ی فاصله یک فاجعه معنا شده است
تو توانایی آن راداری که به این فاجعه پایان بخشی....!!

 

اس ام اس
SMS




من صداى تو را به نگاه مکار دیگران نفروختم هنوز هم هرلحظه عاشقانه زندگیم را که هیچ
عمرم را فداى فاصله مان مى کنم
دلتنگم هنوز عشق من




اس ام اس
SMS




خدایا..
زمینت خسته ام کرده....
آنقدرخسته که بعدازمرگم.........
آتش وجهنمت که هیچ نای دیدن بهشتت راهم ندارم!!!!!!




اس ام اس
SMS



بر مزارم گریه کن، اشکت مراجان میدهد
ناله هایت، بوی عشق و بوی باران میدهد
دست برقبرم بکش، تاحس کنی مرگ مرا
دستهایت، دردهایم را تسلا میدهد
وقت رفتن لحظه ای برگردوقبرم راببین
این نگاه آخرت، برروح من جان میدهد!



اس ام اس
SMS



ضربان قلب من:
باتو؛ _\/_\/_\/_
دور از تو؛ _\ _\ _\ _
بدون تو؛ ________
خو لامصب اگه بهت بگم دوستت دارم"پرو"میشی!!!



اس ام اس
SMS




عاشقترین ما موش کوریست که زیبایی جفتش را چشم بسته باور دارد.




اس ام اس
SMS




تو رفتى... خواب رفت... خنده مرد... شادى رفت...
عوضش...
غم اومد... درد زیاد شد... اشک با مرام شد...
از همون اول عشقم بود... تو رفتى و اون قویتر شد...



اس ام اس
SMS




این روزا حال خوبى ندارم کارم شده ور رفتن با موبایل و خوندن پیامایى که قبلا میفرستاد و الان دیگه خبرى ازش نیست خدا کى بیام دیگه خسته م



اس ام اس
SMS




دلم آنقدر پراست که گاهی اضافه اش ازگوشه ی چشمانم جاری میشود.....



اس ام اس
SMS

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد